Bekijk Volledige Versie : Post editten na een half uur
Hallo, wat is de reden dat een post na 30 minuten niet meer ge-edit kan worden? Ik vind dat zoooooooo irritant :mad: Maak in m'n enthousiasme nog wel eens tiepvouten en kom daar niet altijd gelijk achter. Soms wil ik ook nog wel eens wat toevoegen en dat lukt dan ook niet. Kan wel een nieuw post toevoegen natuurlijk maar toch :confused:
Edit: Grappig trouwens dat de andere forums exact dezelfde regels hebben :D Maar daar lees ik alleen mee hoor ;)
crystal-force
05-11-10, 21:49
het is zelf al en hele luxe dat ,dat kan.
Bij de meeste forums kan je het helemaal niet meer editten !(neem .info als voorbeeld)
Ik kan je alleen maar zeggen ... leest eerst je post goed door voordat je 'm definitief plaatst. ;)
Als je voor altijd wilt kunnen editen moet je minimaal moderator zijn.
maar wat is de reden dat het niet kan? Het is niet echt een discussie forum toch? Oftewel wat maakt het uit dat iemand z'n post gaat editten?
Ik wil er ook geen discussie van maken hoor, maar vind het gewoon vreselijk lastig dat het niet kan... nogmaals wat maakt het uit als het wel zou kunnen :)
crystal-force
05-11-10, 23:41
tja... je moet ergens een grens trekken ... en een half uur is al aan de lange kant.
stel dat jij een antwoord geeft... dan kan iemand daarop antwoorden en dan zou je de vraag weer kunnen aanpassen waardoor het hele verhaal niet meer klopt.
kortom .. ik zou zelf zeggen .. 10 minuten om eventuele taal foutjes aan te passen .. dus een half uur is al luxe.
Het is zo en het zal zo blijven.
It's not gonna change ;)
tja... je moet ergens een grens trekken ... en een half uur is al aan de lange kant.
stel dat jij een antwoord geeft... dan kan iemand daarop antwoorden en dan zou je de vraag weer kunnen aanpassen waardoor het hele verhaal niet meer klopt.
kortom .. ik zou zelf zeggen .. 10 minuten om eventuele taal foutjes aan te passen .. dus een half uur is al luxe.
Het is zo en het zal zo blijven.
It's not gonna change ;)
Ok duidelijk... ik heb er een ander idee over maar dat hoeft hier niet verder besproken te worden ;)