PDA

Bekijk Volledige Versie : 14 Februari vergadering zilverhaai zeewaterwerkgroep

Erwin
10-02-06, 23:27
Hallo mensen,

Nu dinsdag 14 februari hebben we weer vergadering van onze zeewater werkgroep. Arnoud Broers was één van onze eerste sprekers in de groep. Hij had toen enkele laders met dia's bij, hij heeft misschien één lader laten zien, omdat er zoveel vragen werden gesteld.
Arnoud komt nu het vervolg geven van zijn voordracht. Dat de vragen deze keer iets anders zullen zijn , dat staat al vast, de ervaring van de mensen is ook een stuk groter.
De talrijke opkomst op de januari vergadering van dit jaar bewijst dat er behoefte is aan uitwisseling van gedachten en ervaringen. We gaan proberen op dezelfde weg verder te gaan. De groep is er voor en door aquarianen.

Heb je vrienden die ook een zeeaquarium willen opstarten , of mensen die geïnteresseerd zijn, breng ze mee, iedereen is welkom.

Tot dinsdag in de taverne Belle Epoque, Dorpsstraat 16 te 3530 Houthalen - Helchteren.

Vriendelijke groeten, Erwin ( Zilverhaai zeewater werkgroep coördinator. )

van Agtmael Erwin
Lodewijk Dosfellaan 12
3550 Heusden - Zolder
mailto:erwin.vanagtmael@skynet.be (erwin.vanagtmael@skynet.be)

Jordy
10-02-06, 23:34
Jammer dat jullie zo ver hier vandaan zitten zeg, het leek mij erg leuk om bij jullie op de vereniging te komen maar helaas :(

Erwin
13-02-06, 11:13
Voor de hobby moet je wat over hebben he Jordy. Ik zelf ben de laatste 2 maanden, om inspiratie op te doen voor onze vergaderingen, reeds twee keer in Duitsland een vergadering gaan bijwonen.( Ulm en Duisburg);
Ik vond het fantastisch! Je leert op zo een vergadering meer bij dan altijd in dat zelfde kringetje mensen je oren te luisteren te leggen. (en bij ons in de groep zitten zéér goede zeeaquarianen, en het zijn nog vriendelijke en sympathieke mensen ook)
Dus af en toe eens een andere lucht opsnuiven kan zeker geen kwaad.
Zo hebben we voor onze vergadering in april waar Ron Hessing komt spreken, reeds een grotere zaal gaan bespreken omdat we gewoon weten dat op zo een spreker toch meer volk op af komt.
Zet dinsdag 25 april dus ook al maar in je agenda. Dit wordt weer een top vergadering!