PDA

Bekijk Volledige Versie : Belangrijk: algemeen verzoek

Aquaworld-Meulenhof
21-02-06, 14:59
Ik ben dan wel geen beheerder van het forum maar wel sponsor en daarom heb ik een algeheel verzoek aan de Leden:

Wij zijn bezig om met zijn allen een leuk en gezellig forum op te zetten waar nieuwe starters alsmede ook de al gevorderde aquariaan zijn licht op kan steken of ideën danwel een waardevolle toevoeging kan plaatsen.

Daarvoor is dit forum bedoeld.

Ik vraag dan ook uitdrukkelijk om onnuttige informatie of posts die totaal geen invloed op de gestelde vraag hebben (lees: onderlinge vetes of verwijzingen/verwensingen naar anderen) deze achterwege te laten en eerst 2 keer na te denken voordat men zoiets neer typt

Hierbij dan ook het verzoek aan de admins om eens in overweging te nemen om dergelijke posts gelijk te verwijderen.

Nogmaals dit is niet gericht naar speciale personen maar betreft iedereen

Ik hoop op jullie medewerking en laten we er een forum van maken dat voor iedereen leuk en leerzaam is

Aquaworld-Meulenhof
21-02-06, 19:29
Hallo martin,

Daar heb je wel een beetje gelijk in maar van de andere kant was ik (zoals vandaag ook weer) dat gezanik meer dan zat. je moet je ook realiseren dat er ook mensen zijn die niet geregistreerd staan en alleen maar lezen en ik heb er weinig zin in om als sponsor een naam te verbinden aan een forum dat continu met elkaar ( lees: de leden onderling) overhoop ligt. ik heb ook eerst nagedacht om het de admins persoonlijk mede te delen maar ik dacht als iedereen het kan lezen heeft het mischien meer effect.