Bekijk Volledige Versie : poetsgarnaal , kappersgarnaal
hallo allemaal ik ben bij verschillende viswinkels geweest met een vraag of je poetsgarnaal en een kappersgarnaal in 1 aquarium kan doen ? ik heb een bak van 100x50x50 de 1 zegt van wel de ander zegt van niet kan iemand mij hier helpen ??? gr dirvany
hallo allemaal ik ben bij verschillende viswinkels geweest met een vraag of je poetsgarnaal en een kappersgarnaal in 1 aquarium kan doen ? ik heb een bak van 100x50x50 de 1 zegt van wel de ander zegt van niet kan iemand mij hier helpen ??? gr dirvany
Ten 1e welkom lid nummer 700!
Volgensmij moet dit wel goed gaan, Nico (ook een forumlid) die heb namelijk 2 kappersgarnalen en 2 of 3 poetsgarnalen
Dit gaat maar zorg wel voor genoeg schuilplaatsen ,want kappersgarnalen zijn zeker de bazen. Als er een poetsgarnaal in het terretorium van de kapper komt zal deze direct weg gejaagt worden
ik heb een koppel kappersgarnalen (vrouwtje momenteel drachtig)
+3 poetsgarnalen en een pistool garnaal;)
dank je wel nico en jordy voor het antwoord op mijn vraag en bij deze groet ik ieder lid! nogmaals bedankt vriendelijke groet d.kreder
Vandaag bij de LFS geweest, daar zitten ook de poetsgarnalen met 1 kappersgarnaal
Cees de Mol
02-03-06, 13:28
Hoi Jordy,
Wat is LFS? Ik hoor die afkorting vaker voorbijkomen maar zou niet weten welke winkel het is.
Groet
Vandaag bij de LFS geweest, daar zitten ook de poetsgarnalen met 1 kappersgarnaal
Hoi Jordy,
Wat is LFS? Ik hoor die afkorting vaker voorbijkomen maar zou niet weten welke winkel het is.
Groet
LFS betekent local fish store.. het gaat om picasso in de cruiqius ..
Cees de Mol
02-03-06, 16:45
Aha! Weet ik dat weer.