PDA

Bekijk Volledige Versie : Tanne Hoff op 21 maart bij de Zilverhaai zeewater groep

Erwin
14-03-06, 13:27
Hallo mensen,
Dinsdag 21 maart is het weer vergadering van de Zilverhaai zeewater werkgroep.
Tanne Hoff komt bij ons op bezoek. Tanne moet ik hier zeker niet meer voorstellen, hij is ons allen welbekend van op het andere Nederlandse forum. Tanne liet me het volgende weten over zijn presentatie: “Het eerste deel is een lezing waarbij ik foto's vertoon en het publiek wat prikkel, het tweede deel van de avond zal een discussieavond zijn “. Onze groep kennende zal Tanne als moderator vooral in het tweede deel zijn werk hebben. De steeds talrijkere opkomst voor onze vergaderingen dit jaar bewijst dat er behoefte is aan uitwisseling van gedachten en ervaringen. We gaan proberen op dezelfde weg verder te gaan. Onze groep is er voor en wordt gedragen door zee aquarium liefhebbers.

Heb je vrienden die ook</FONT></FONT> een zeeaquarium willen opstarten, of mensen die geďnteresseerd zijn, breng ze mee, iedereen is welkom.

Tot dinsdag 21 maart in de taverne Belle Epoque, Dorpsstraat 16 te 3530 Houthalen - Helchteren.

Vriendelijke groeten, Erwin ( Zilverhaai zeewater werkgroep coördinator. )

Erwin
30-03-06, 15:36
Tanne,

Bedankt voor deze mooie avond. Iedereen heeft er van genoten vanaf de éérste tot de laatste minuut. Ik en de aanwezige mensen hopen dat we je vanaf nu tot onze jaarlijkse “vaste sprekers kern” mogen rekenen.<O:p

Wel zien dat je dan een halve dag verlof hebt. Dan kunnen we bij enkele leden enkele pracht aquaria gaan bewonderen. Als het moet passen we zelfs de datum van de vergadering aan, aan je agenda!

Nogmaals bedankt, je hebt vele mensen met een gelukkig aquaristisch gevoel naar huis laten gaan.http://www.zeewaterforum.org/forums/images/smilies/thumbup.gif

Eriva
06-04-06, 13:37
Ik ben redelijk nieuw in de hobby, wie is tanne hof?? :o

Jordy
06-04-06, 16:11
Ik ben redelijk nieuw in de hobby, wie is tanne hof?? :o

Tanne Hoff is de eigenaar van dit geweldige aquarium!
http://www.tropischzeeaquarium.nl/showthread.php?t=694