PDA

Bekijk Volledige Versie : Foto wedstrijd?

Jordy
10-06-06, 00:26
Beste leden,

Wij van het forumbeheer zouden graag jullie mening horen over het organiseren van een foto wedstrijd.
Wij zijn van plan om met forum lid Kevin een foto wedstrijd te gaan organiseren waar mischien wel leuke prijsjes te winnen zijn ;)

Stem aub even in deze poll hoe jullie er over denken.
Alle tips over de organisatie zijn meer dan welkom!

ps. Dit alles is nog niet zeker we willen eerst weten of er genoeg belangstelling voor is.
(Poll sluit na 14 dagen)

Kevin
10-06-06, 00:55
Dat is erg mooi dat je een prijs beschikbaar wilt stellen voor de wedstrijd, en ik hoop ook zeker dat je meedoet met de wedstrijd

Ik doe in iedergeval zeker mee;)

Nico
10-06-06, 01:28
aqua loosdrecht zal een prijs ter beschikking stellen ,wat weet ik nog niet

Ja weet je, ik kan nog een opvoerpomp gebruiken :D :D :rolleyes:

Ps ik ga zeker mee doen als er een wedstrijd moest komen.

wilmink
10-06-06, 01:59
wel of niet winnen maakt niet uit

ik denk dat het vele mooie plaatjes opleverd

tif
10-06-06, 09:18
fijn idee, doe zekker mee

lennert
10-06-06, 09:29
Ook ik doe mee.
Ik zal me visjes alvast wat make up op doen.
Het zullen mooie plaatjes opleveren
Ben erg benieuwd naar jullie bakken

grts lennert;)

fuji
10-06-06, 10:33
Ik zou graag mee willen doen, maar denk niet dat ik alleen met een lege bak ga winnen http://www.tropischzeeaquarium.nl/images/icons/icon10.gif. Ik moet namelijk nog gaan opstarten.

Goby
10-06-06, 14:58
Lijkt me ook heel leuk!

cockie
10-06-06, 21:23
lijkt mij ook leuk

Wim
10-06-06, 23:29
Helaas is het geen origineel idee.

De andere forums zijn al voorgegaan.
Ik vind het wel een leuk idee als eens de kleinere aquariums in het zonnetje zouden komen te staan. Ik vind namelijk dat bij het NBBZ-forum vooral grotere zeer kostbare projecten de aandacht krijgen. Misschien kan dit forum daar verandering inbrengen.
Dus fotowedstrijd voor kleinere aquariums :)

Wim.

adriaan jacobs
11-06-06, 08:01
ik doe ook zeker mij :cool:

De Aquariumwinkel
11-06-06, 12:39
De Aquariumwinkel (http://www.aquariumwinkel.nl) zal deze fotowedstrijd op gepaste wijze sponsoren.

Wat voor een prijs of prijzen wij hieraan zullen verbinden zal nog bekeken worden, maar we zullen er voor zorgen dat het zeker een leuke keuze wordt.

Finding Mark
11-06-06, 13:09
Hey, heb altijd wel interesse in een wedstrijdje. Mijn bak draait nu nog wel maar een tweetal weken, maar dit heeft ook wel z'n charmes he ;)

Mark

Cees de Mol
11-06-06, 14:11
Helaas is het geen origineel idee.

De andere forums zijn al voorgegaan.
Ik vind het wel een leuk idee als eens de kleinere aquariums in het zonnetje zouden komen te staan. Ik vind namelijk dat bij het NBBZ-forum vooral grotere zeer kostbare projecten de aandacht krijgen. Misschien kan dit forum daar verandering inbrengen.
Dus fotowedstrijd voor kleinere aquariums :)

Wim.

Niet om het een of ander, maar dit kun je niet menen. De eerste wedstrijd werd gewonnen door Addy met een zeer kleine en goedkope bak en er is zelfs een wedstrijd voor nano's geweest! Het feit dat andere forums ook dergelijke wedstrijden houden doet m.i. ook niets af aan de originaliteit.

Groeten Cees

ps. Ik vind het dus een heel leuk idee, Admins! Op deze manier worden de leden echt bij het forum betrokken.

Kevin
11-06-06, 19:55
Ik als organisator ben erg blij met jullie positieve reacties :sjalom:
Ik heb dit met overleg met de admins gedaan vandaar dat jordy (admin) ook dit heeft gestart om ellende te voorkomen.

PS. Als er tips ze zijn altijd welkom.:D

Alvast bedankt Kevin

Cees de Mol
11-06-06, 23:17
,dank voor je support Cees , meer ideeen zijn ook welkom .
OP het .nl-forum hadden ze een leuke wedstrijd waar echt iedereen aan mee kan meedoen. De admins bepalen dan een stuk of 4 categorieen. Binnen elke categorie moeten de deelnemers een zo mooi mogelijke foto inleveren waar dan uiteindelijk de leden op kunnen stemmen. De categorieen zouden bijvoorbeeld kunnen zijn: Weekdieren, sps-koraal, vissen, overzicht, techniek, enz. Je kunt de wedstrijd op deze manier voor iedereen aantrekkelijk maken, voor rijk en 'arm', jong en oud, ervaren of starter, enz of enz.

Groeten en succes:)

fridmani
12-06-06, 13:55
Zal meedoen als het plaatsen van de fotoos op het forum niet te ingewikkeld is

Jordy
12-06-06, 21:02
Zal meedoen als het plaatsen van de fotoos op het forum niet te ingewikkeld is

Als het niet lukt geen probleem, wij helpen wel ;)

ps. Zoals martin al zei we zitten midden in een verhuizing dus ben erg weinig online

Nico
13-06-06, 01:39
Het is niet zo moeilijk hoor ;)

je klikt op bericht beantwoorden.
daarna scrol je naar beneden, en klik je op beheer bijlagen
Dan klik je op bladeren1 en dubbel klik je op de foto('s) (niet te grote foto)
Dan klik je op uploaden 2.
En zodra dat gebeurt is klik je op sluit dit venster3.

en posten maar ;)

jawsee
14-06-06, 22:25
heb nog wel wat leuke plaatjes liggen

Jordy
15-06-06, 12:59
Zo mensen, de verhuizing is voorbij en hebben weer gewoon internet hier in het nieuwe huis:D

Ik zal de komende dagen eens goed gaan overleggen met Kevin, Gele dokter en de sponsors die prijsjes beschikbaar willen stellen

Erg leuk dat er toch veel belangstelling voor is!