Bekijk Volledige Versie : betrouwbaar of niet?!
Zee-aquarium.nl
24-07-05, 22:25
Hoi,
om de vrede op het forum te behouden vraag ik jullie hulp.
willen jullie naar mijn site gaan en enkel keuze aanklikken in de poll, een reactie geven hoeft niet, gaat mij er enkel om wat jullie ervan denken.
alvast bedankt
gr.
Maya
http://www.zee-aquarium.nl/phpBB/viewtopic.php?t=124
RonHessing
24-07-05, 22:26
Hoi,
Ik zou dit alleen met de handelaar/winkelier/bouwer in kwestie zelf bespreken.
Groetjes,
Ron.
Zee-aquarium.nl
24-07-05, 22:27
aangepast
gr.
Maya
Zee-aquarium.nl
24-07-05, 22:31
en ook aangepast
gr.
Maya
Hoi,
ik heb effe een vraagje: is dit wat je op onderstaande foto's ziet betrouwbaar of niet?!
de bak is 4 maanden oud...en 3 glasplaten verschoven al tijdens het vullen de dag van aflevering.
wat is jullie mening hierover, de bouwer van dit aquarium zegt dat die nog jaren meegaat.
foto 1 en 2 wordt sinds 2 weken erger
foto 3 en 4 zijn de linker en rechtervoorkant, is het raam voor 2 mm verschoven.
alvast bedankt
gr.
Maya
Zonder deze re te lezen geef ik reaktie.Maya je hebt ons een mail doen toekomen, houd je nu ook aan de belofte.bedrijven zwartmaken op een forum iS 0% Hun een kans geven door onderhandelen siert je. En ik weet uit ervaring dat de echte bedrijven meer doen als wat jij laat blijken. Wees verstandig en werk mee aan een mooi forum. Dit is geen verkeerde reaktie maar een aktie . Ik denk Dat je na alle forum ervaring nu de juiste beslissing kan nemen.
RonHessing
24-07-05, 23:13
na goed overleg re niet meer nodig.
Groetjes,
Ron.