Bekijk Volledige Versie : Aqua medic
Hallo,ben vanmiddag bij een zeeaquariumspeciaalzaak geweest en daar kreeg ik een aanbieding van een aqua medic.
Nou is mijn vraag: heeft er iemand ervaring met een aqua medic,ook met de sump achter in de aquarium verwerkt?Lijkt me toch best lastig qua schoonmaak,al zag het er wel erg mooi uit,niks in het zicht(stromingspompjes....)
Ik wacht met geduld af....
Groet Harold
Ik zou dan gaan voor een zelfbouw met overloop en sump. Ik heb nu een percula 90 staan en vind dit verschrikkelijk je kan echt nergens bij.
Zie pb. ;)
Gr Thijs.
Ik zou dan gaan voor een zelfbouw met overloop en sump. Ik heb nu een percula 90 staan en vind dit verschrikkelijk je kan echt nergens bij.
Zie pb. ;)
Gr Thijs.
Die boden ze mij dus ook aan,ziet er erg mooi uit,maar zoals je zegt....je kan er moeilijk bij!
Gr. Harold
Die boden ze mij dus ook aan,ziet er erg mooi uit,maar zoals je zegt....je kan er moeilijk bij!
Gr. Harold
Je gaat je er mateloos aan ergeren, na verloop van tijd zul je dus wel overgaan op een bak met sump het zou dus zonde zijn om dan eerst een aqua medic te kopen. Er zijn mensen die hiermee kunnen werken maar ik vind het helemaal niks.!
Gr Thijs.
crystal-force
20-09-07, 20:42
hoe zijn de meningen verdeeld als je het gaat hebben over 2ehandse bakken, en over kant en klare bakken zoals Juwel e.d. !
(om ff harold hierbij te helpen met info !)
Ik zelf heb dan een juwel vision en bevalt me prima na wat aanpassingen ;)
Frits Langerak
30-09-07, 16:30
Gr. Harold
Hallo Harold,
Hoe ben je gevaren met de Percula 90. Heb hiervoor ook interesse maar twijfel of ik niet moet gaan voor de Vision met ombouwkosten.
Groet
Frits