Bekijk Volledige Versie : Fotocursus
:) Er zal een fotocursus komen, en dat is er een voor deze rubriek. Wil je meedoen, dat kan maar geef je even op zodat we weten wie er komen.Ook liefhebbers van de andere forums zijn welkom.
http://www.tropischzeeaquarium.nl/showthread.php?t=256
RonHessing
25-07-05, 23:58
Hoi,
Op het moment ben ik in overleg met een enthousiaste amateur fotograaf. Contact is gelegd via een Nederlands fotografieforum.
Ook ex zeewateraquariaan Ivan Couthino is zeer fanatiek met fotografie in de weer en wil zijn bijdrage leveren.
We gaan deze week definitief de inhoudt bepalen en in overleg met deze fotograaf en Andre een datum prikken. We denken aan een zaterdag om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om hieraan deel te nemen.
In grote lijnen willen we cursus organiseren waarmee je de vakantiefotos en je aquariumfotos naar een hoger niveau willen brengen.
Ook het nabewerken krijgt aandacht.
Wordt vervolgd:)
Groetjes,
Ron.
Peter 2 meter
27-07-05, 01:21
Ik heb zeker belangstelling , mits ik vrij ben of anders als ik een snipperdag kan nemen.
Als de datum bekend is en het bovenstaande gerealiseerd is doe ik mee. :yes:
Groeten , Peter
ivancoutinho
27-07-05, 20:34
Een zaterdag is toppie. Komende periode ben ik iets te vaak foto's aan het schieten op zondag :D