Bekijk Volledige Versie : Soms wel soms niet ingelogd.
Hallo forum beheer. Het valt me op dat ik de ene dag als gast sta geregistreerd en de andere dag gelukkig weer onder mijn eigen naam. Klopt dit?Of zijn dit de bekende kinderziektes. Voor de rest ziet er top uit.
RonHessing
31-07-05, 23:51
Hoi,
Is het nog steeds zo, er zijn verder geen gelijksoortige meldingen!
Als je om de paar dagen je cookies verwijderd, moet je ook opnieuw inloggen. Wie weet is dat het.
Groetjes,
Ron.
Fantastisch, ik sta weer ingelogd. Het heeft een week of wat geduurd. Maar op een of andere reden ben ik weer Hysterix ipv gebruiker. Nu maar hopen dat dat zo blijft.
En nee....ik heb niks gedaan, alleen gekeken of ik weer ingelogd was. dus ook geen cookies wegggegooid of op gegeten.
Fantastisch, ik sta weer ingelogd. Het heeft een week of wat geduurd. Maar op een of andere reden ben ik weer Hysterix ipv gebruiker. Nu maar hopen dat dat zo blijft.
En nee....ik heb niks gedaan, alleen gekeken of ik weer ingelogd was. dus ook geen cookies wegggegooid of op gegeten.
En handmatig inloggen wou ook niet dan ?? oftwel opnieuw even gebruikersnaam en paswoord ingeven.
--== Freddy ==--