PDA

Bekijk Volledige Versie : ** Sendero's ReeF **

Lionfish
14-04-08, 19:04
Zo hele tijd niks van me late horen qua dagboek:D
Zal binnekort weer is wat foto's posten!
Heb laast een heel hoop verandert in me bak en ben flink bezig geweest dus alles moet weer effies tot rust komen nu.
Heb van pur met levendsteen ertussen bewerkt een grote overhangende rots nagemaakt. die nu lekker moet begroeien met vanalles en nog wat!
Het word een HEEL ander soort aquarium dan de doorsnee aquariums er komt namelijk verder bijna geen steen in! maar een levendzand bodem die ik er nu nog niet in heb gedaan, dat doe ik pas als het allemaal weer een tijdje goed draait.
Ik heb nu ook al anderhalve maand een pygo en die doet het gellukig goed ook al heb ik hem eigenlijk te groot gekocht, en had ook niet gezien of hij at en had natuurlijk al die imperator.
In het begin wou hij niet echt eten maar later ging hij dat gellukig toch doen.
ik heb 1 dag de imperator apart gezet en nu is de psygo de baas.
hij heb ook nog nooit stip vertoond en doet het naar behoren ( gellukig ) want ze staan niet bekent als makkelijkst houdbaar.
verder moeten ze het nu ook doen met minder schuilplaatsen.
wil namelijk een hele ruimtelijke bak met veel diepte, en op een hele aparte maar natuurlijke manier.

verder info en foto's volgen nog.

Mvg, Sander

crystal-force
24-04-08, 08:55
waar blijven die foto's nou ;) ;) :D

Lionfish
22-05-08, 18:01
Bak is leeg en staat in de verkoop! ook me verlichting wil nu een kubus.

eerst maar is dit aquarium gaan verkopen en ik ga ook nog naar portugal. dus voorlopig nog effies kan ik me al goed orienteren.

maten kubus worden 90x80x80= 576 liter water + sump dan nog.

groetjes, Sander

Nico
22-05-08, 21:57
Bak is leeg en staat in de verkoop! ook me verlichting wil nu een kubus.

eerst maar is dit aquarium gaan verkopen en ik ga ook nog naar portugal. dus voorlopig nog effies kan ik me al goed orienteren.

maten kubus worden 90x80x80= 576 liter water + sump dan nog.

groetjes, Sander

En je keizers? Want daar is helaas deze kubus niet voor geschikt.

Ga je deze keer voor een rifaquarium? Koralen en veilig visjes? :)

Lionfish
22-05-08, 22:15
Hoi nico.

Zoals je misschien al gelezen een tijdje geleden hebt op de andere forums is nadat ik met pur ben bezig geweest, ongeveer twee weken daarna binne 2 dagen alles gestorven aan stip:( denk dat het door het rotzooie met het pur komt kon wel janken alles deed het zo goed, zo zie je maar hoe gemeen deze ziekte is en hoe snel alles eraan kan gaan.
alleen de p. diacanthus leek het nog te redden maar is daarna tog tot mijn grote spijt gestorven:(
wil nu eerst op mezelf wonen en ondertussen het aquarium late bouwen.
wil namelijk niet na misschien een half jaar of jaar weer overnieuw gaan afbreken en opbouwen, wil het in 1x goed laten staan.
Ga me goed voorbereiden heb al helemaal in me hoofd hoe ik het wil gaan maken.:)

Groeten, Sander

Nico
23-05-08, 00:31
Hoi nico.

Zoals je misschien al gelezen een tijdje geleden hebt op de andere forums is nadat ik met pur ben bezig geweest, ongeveer twee weken daarna binne 2 dagen alles gestorven aan stip:( denk dat het door het rotzooie met het pur komt kon wel janken alles deed het zo goed, zo zie je maar hoe gemeen deze ziekte is en hoe snel alles eraan kan gaan.
alleen de p. diacanthus leek het nog te redden maar is daarna tog tot mijn grote spijt gestorven:(
wil nu eerst op mezelf wonen en ondertussen het aquarium late bouwen.
wil namelijk niet na misschien een half jaar of jaar weer overnieuw gaan afbreken en opbouwen, wil het in 1x goed laten staan.
Ga me goed voorbereiden heb al helemaal in me hoofd hoe ik het wil gaan maken.:)

Groeten, Sander

Zonde zeg! :( Ik had hier nog niks over gelezen.

Duur lesgeld, maar weer wat geleerd.
Hopelijk met de volgende bak meer geluk!