Bekijk Volledige Versie : mijn bakje
hmm der ging precies iets mis
Zee-aquarium.nl
14-08-05, 21:52
vertel eens wat meer over dat mooi aquarium van jou...bv: hoe groot is ie, hoe lang draait ie al en alles wat je maar kwijt wil...
mijn complimenten hoor, staan mooie volgroeide koralen in.
gr.
Maya
de bak draaid in februari 2 jaar.
de bak is 2 meter lang 80 breed en 70 hoog.
de sps korallen warren allemaal stekjes van een 7 tal cm hoog
en zijn goed gegroeid tot kolonies van wel meer dan 20 cm
das de reden waarom ie binnenkort leeg gehaald word de korallen eens goed snoeien en de techniek eens aan te passen.verders zit er kalkreaktor op van deltec en pf 600s denk ik.en eiwitafschuimer van am .maar die word binnenkort vervangen door een bubbulking 300. de verlichting bestaat enkel uit t5 der liggen 22 lampen boven van 39 w stuk
Zee-aquarium.nl
15-08-05, 12:07
bedankt voor de uitleg ;)
mooi maatje en een mooie natuurlijke uitstraling heeft ie.
enne, heel veel succes met je verhuis, hopelijk komt alles er ongedeerd vanaf want het blijft toch een hele grote ingreep
gr.
Maya
Heel mooie bak bak Redele. Kleine stekjes die uitgroeien geven altijd de mooiste groeivormen in de bak en dat zie je hier ook weer duidelijk. Heb je de leders er in staan omdat je ze mooi vind of omdat de verlichting onderin niet sterk genoeg is?
RonHessing
15-08-05, 23:25
Hoi,
Ziet er prachtig uit. Kun je een foto plaatsen zonder de weerspiegeling voor een goede kijk op de koralen? Welke verlichting heb je op het aquarium?
Groet,
Ron.
Hoi,
Ziet er prachtig uit. Kun je een foto plaatsen zonder de weerspiegeling voor een goede kijk op de koralen? Welke verlichting heb je op het aquarium?
Groet,
Ron.
:D Dit heb ik aan het begin gevonden Ron
de bak draaid in februari 2 jaar.
de bak is 2 meter lang 80 breed en 70 hoog.
de sps korallen warren allemaal stekjes van een 7 tal cm hoog
en zijn goed gegroeid tot kolonies van wel meer dan 20 cm
das de reden waarom ie binnenkort leeg gehaald word de korallen eens goed snoeien en de techniek eens aan te passen.verders zit er kalkreaktor op van deltec en pf 600s denk ik.en eiwitafschuimer van am .maar die word binnenkort vervangen door een bubbulking 300. de verlichting bestaat enkel uit t5 der liggen 22 lampen boven van 39 w stuk
<!-- / message -->
danny de leders staan er voornamelijk in door mijn vriendin die vind een acrobak nammelijk maar niks. nu beweegd er nog wat zegd zei.maar ja nu bijna 2 jaar verderzijn ze dus een beetje teveel gegroeid en is het ene ledertje 70 cm lang50 breed en 40 hoog.
de andre zal nu zo een 25 cm zijn maar die was maar 8 cm breed verleden jaar was ook een stekje .buiten nog wa anthelia en xenia en ook de buttons staan er geen soften in.
deze bak word afgebroken in september voor een nieuwe inrichting en ook wat veranderings werken aan de techniek zoals een andere afschuimer en ik wil niks van stromingspompen meer in de bak.
hier een paar fotos van een maand of 2 terug
das van een 3 tal weken terug