PDA

Bekijk Volledige Versie : 26 November Zeewaterdag bij AquaSpijk

RonHessing
15-08-05, 00:15
Hoi,

De datum is definitief voor de jaarlijkse zeewaterdag (voorheen startersdag) bij AquaSpijk.

Zaterdag 26 november is gepland.

Het programma is in de maak en dus nog niet definitief.

We zijn in gesprek over de volgende zaken,

lezing van en door David Saxby met Martin Lakin. (weten we aankomende week definitief)
Fotoserie van koralen uit aquarium van Bernd Mohr, Duitsland. Bernd gaat stoppen en een maand voor afbraak van zijn weergaloze aquarium zijn er fotos gemaakt. (na zondag definitief)
Lezing van en door Joe Yaiullo van hetAtlantis Marine World Aquarium NY USA (als we reiskosten rond krijgen is dat definitief)

Bezoek groothandel met optie tot kopen (weten we snel)

Voor de aankomende week om is zal de agenda zijn definitieve vorm krijgen. Omdat mensen rekening moeten houden met hun eigen planning is de datum vast aangekondigd:) :)

Groetjes,

Andre en Ron.

mefisto
15-08-05, 07:10
Wij zullen er hoe dan ook bij zijn:tu:

herm@n
15-08-05, 10:13
:yes: Prima Datum!

Ben Vrij dat weekend en komen dus graag!!!!!!

kiddieroach
15-08-05, 13:04
Hoi,

wij komen met 2 of 3 personen, doe zo verder...:yes:
goeie datum, juist voor de aankomst van de Sint...

Jordy
15-08-05, 14:25
Ik ben er natuurlijk ook ;)

Bert
15-08-05, 15:01
ik zal er ook zeker bij zijn.

tot dan

gr bert

Peter 2 meter
15-08-05, 20:35
Is genoteerd op de kalender , juist in een vrij weekend van mij gepland.
Grote klasse mannen , I'll be there !

Groeten , Peter

maurice
15-08-05, 21:28
zal er zijn lijkt me leuk

danny
15-08-05, 21:39
Ik ben er zeker! De starters dag komt toch ook nog wel een keer was altijd veel belangstelling voor?

Arjan
15-08-05, 22:46
Wij zijn er ook!!!!:yes: :sjalom:

Rob
23-08-05, 20:18
Ook ik zal er zijn.

Groetz,
Rob

royvanbeek
25-08-05, 21:34
ik ben er ook lijk me heel leuk

groeten rene:D

martin g
25-08-05, 22:32
als het uitkom dan kom ik ook.

groetjes martin g

Freddy
26-08-05, 18:22
Aangezien ik redelijk breed ben reserveer ik onder voorbehoud ook 1 vierkante meter :D, mijn vrouw zal daar ook net bij op passen denk ik.

--== Freddy ==--

RonHessing
31-08-05, 00:48
Hoi,

We zijn heel dicht bij definitieve afspraken met de mensen die de lezing gaan verzorgen op de zeewaterdag van 26 november aanstaande.

De groothandel is zeker open, kopen kan ook. Echter wordt het wel een bestelling die na dat weekend opgehaald kan worden.

We beseffen dat het geen ideale situatie is voor mensen die van ver komen, maar directe verkoop vanuit de groothandel gaat niet.

De lezing wordt voor meer dan 90% zeker verzorgd door David Saxby en Martin Lakin. Ook videomateriaal is in de lezing verwerkt.

Gelet op de kosten en de duur van twee lezingen hebben we Joe, die curator is van een 80000L zeewateraquarium in New York, laten weten dat we hem graag een andere keer willen inzetten voor een lezing. Binnen een uur kreeg ik een mail terug waarin hij aangaf sterk te overwegen om toch te komen.

Toch hartstikke leuk en het geeft maar aan hoe de hobby voor velen onder ons een heel stuk van je doen en laten bepaalt:)

Groetjes en wordt vervolgd;)

Ron.

Jordy
31-08-05, 01:18
Is het kopen ook tegen groothandel prijzen?

Aquaspijk
31-08-05, 07:36
:) Het zijn geen groothandelsprijzen. Natuurlijk geven we op die dag wel een flinke korting op dieren die daar aangekocht worden.

RonHessing
01-09-05, 23:28
Hoi,

Wat vind er definitief doorgang 26 November aanstaande.

De groothandel is open met mogelijkheid tot aankoop (direct na dat weekend af te halen)

David Saxby komt een lezing verzorgen (wilde niet op zaterdag want dat zou ruzie met zijn vrouw opleveren:D ) maar toch heeft hij gezegd het graag voor ons te verzorgen.
De lezing ontvangen we van te voren ook op disc zodat ik mijn best zal doen om e.e.a. te vertalen voor mensen die problemen hebben met Engels te verstaan. Ook al vind je dat lastig kom toch en stel je vragen. We helpen de vraag te vertalen en uiteraard ook het antwoord:D

Ook videomateriaal is in de lezing verwerkt.:)

Er zal voldoende te beleven zijn!!:)

Groetjes,

Ron.

Bert
02-09-05, 17:58
:) Het zijn geen groothandelsprijzen. Natuurlijk geven we op die dag wel een flinke korting op dieren die daar aangekocht worden.wat ook logisch is ,want kopen bij een groothandel als particulier kan niet !!!!!!!

RonHessing
17-09-05, 00:12
Hoi,

Het is nog wat ver weg, maar voor je het weet is het al 26 november:D
De aandacht voor de dag gaat zelfs de landsgrenzen over. Vanuit het Engelse forum zijn twee aanmeldingen voor de dag.:)

Als je ook wilt komen kan je dat o.a. aangeven hier.

(ook zonder aanmelding vooraf van harte welkom hoor;) )

Groetjes,

Ron.

Aquaspijk
17-09-05, 00:53
Hoi,

Het is nog wat ver weg, maar voor je het weet is het al 26 november:D
De aandacht voor de dag gaat zelfs de landsgrenzen over. Vanuit het Engelse forum zijn twee aanmeldingen voor de dag.:)

Als je ook wilt komen kan je dat o.a. aangeven hier.

(ook zonder aanmelding vooraf van harte welkom hoor;) )

Groetjes,

Ron.
:) wat leuk is om deze dag te bezoeken! Is het bezoeken zelf je kunt wat zien en bekijken en horen zonder kosten.

Michael
23-09-05, 20:05
Mocht ik vervoer kunnen regelen dan probeer ik ook te komen op deze dag ;)
Ben wel benieuwd en wie weet leer ik nog wat:D

Groetjes Michael

jfr
23-09-05, 22:42
Andre, Ron,

mocht ik in het land zijn, kom ik zeker ff babbelen.

groetjes,
John

Aquaspijk
23-09-05, 23:32
Andre, Ron,

mocht ik in het land zijn, kom ik zeker ff babbelen.

groetjes,
John
:) John leuk dat je in het land wil zijn en komen! Ben je er niet stuur dan een vertegenwoordiger, dan ben je er toch.

Zee-aquarium.nl
25-09-05, 11:32
ik probeer die dag ook van de partij te zijn...lijkt me leuk en gezellig

gr.
Maya

HaPa
26-09-05, 19:33
Ik denk dat ik ook wel even langsfiets,
en neem er misschien nog wel een paar meer mee. ;)
Hans

jan willem
27-09-05, 11:45
Spreekt voor zich dat ook wij dit niet willen missen.
Dus als er geen rare dingen tussen komen zullen wij er ook zijn.

Grt Elvira en Jan Willem

Dasboot
12-10-05, 23:28
Dasboot komt ook zeker langs. Indien eventueel mensen mee willen rijden (in de buurt van Amersfoort, of onderweg naar Spijk) kunnen deze mee (misschien wel zo gezellig).
Op de terugweg gooi ik jullie alrijdend er wel weer uit.

Mvg,
PvdK

Jordy
12-10-05, 23:35
Dasboot komt ook zeker langs. Indien eventueel mensen mee willen rijden (in de buurt van Amersfoort, of onderweg naar Spijk) kunnen deze mee (misschien wel zo gezellig).
Op de terugweg gooi ik jullie alrijdend er wel weer uit.

Mvg,
PvdK

Oeps als ik jullie was zou ik dan toch het O.V. nemen :D:p

Aquaspijk
13-10-05, 07:12
precies jordie hoe ging de slogan ?,,de trein is zo gek nog niet ,,

:D Er liggen geen rails in spijk. Maar indien nodig kunnen we mensen wel van het station in Gorinchem komen halen.

Ozon
18-10-05, 14:46
Nu de "$%^$&^$":bonk: 3e keer op rij dat ik niet na zo'n interesante dag kan.

1e keer werken, 2e keer vakantie en nu .... ga ik op de 26 november mijn bakkie verhuizen.
Maar weer op naar de volgende (zie ik dit voorjaar ook al)

Allen alvast veel plezier deze dag en mocht ik nog wat mensen nodig hebben als het mis gaat, weet ik waar ik moet zijn.:D

Dasboot
28-10-05, 00:04
Overigens hoelaat begint de feest? 10:00 uur?

Begoudy
01-11-05, 13:45
Ik begreep uit het gedeelte van aquaspijk zelf, dat de dag niet doorgaat:(

helaas, naar het voorjaar verschoven.

Ze gaan verhuizen... :confused:

maar waarheen?

groet

Johan

ps. Andre succes met de verhuizing!!

Aquaspijk
01-11-05, 14:10
De geplande zeewaterdag op 26 november zal worden verschoven naar een dag in het voorjaar.De sprekers die begrip hebben voor de ontstane situatie komen alsnog op de nieuw te plannen dag. Ons bedrijf gaat verhuizen naar een nieuwe lokatie. Zodra we weten waar onze keuze op is gevallen zullen we dat laten weten.:D Verhuizen betekend veel verzetten,en dat willen we zo min mogenlijk.
Tot de verhuizing geven we daarom op heel ons assortiment een leuke korting. Hoeveel korting ? :) Dat weet je pas als je die krijgt.