Bekijk Volledige Versie : Het Zeeaquarium NBBZ ?
Ik heb het blad nog niet gezien wie wel? Twee weken te laat is wel erg laat.
Als het goed is na dit weekend ploft een extra dikke uitgave door je brievenbus.
Mogelijk dat dit de reden is van late bezorging?
We zullen het wel zien. Het blad is wel is wat vaker te laat. Maar niemand heeft het nog gehad dus?
kiddieroach
18-09-05, 15:31
http://www.zeewaterforum.org/forums/images/icons/icon1.gif Re: Valt Het Zeeaquarium
<HR style="COLOR: #708fbe" SIZE=1>Word na 't weekend bezorgt
(17/18 sept 2005) Antwoord van Dennis
Nietrijker
19-09-05, 15:58
We zullen het wel zien. Het blad is wel is wat vaker te laat. Maar niemand heeft het nog gehad dus?
Ik heb het al in geen maanden ontvangen... zit er eigenlijk ook niet meer op te wachten.
jan willem
20-09-05, 08:38
Als er na de mei uitgave al blad is uitgegeven heb ik deze ook niet ontvangen.
Maar als dat zo is zal dat zijn omdat ik mijn lidmaatschat van de NBBZ begin Juli heb opgezegt per eind van dit jaar.
Maar ik deel de mening van Nietrijker:)
Grt JW
Het lijkt mij als je in het verleden niets (meer) heb ontvangen je kontakt met ze opneemt.:confused:
Blijft zelf zeer positief over het blad daar het vrij uniek is EEN NEDERLANDS ZEEWATERBLAD. Ook de bezorging, tot nu toe altijd bezorgt.
De reden dat het blad later is, omdat ze twee weken opschuiven i.v.m de kerst periode omdat dan veel bedrijven dicht zijn en de drukte rond die tijd.
De volgende uitgave schuift ook twee weken op.
Nov/dec uitgave per 1 December en daarna 1 februari 2006 om de twee mnd verder.
ik kijk er elke keer weer naar uit
Ik vind het een prachtblad
Hulde aan de redactie van dit blad
tis een mooi blad, hier ook altijd optijd afgeleverd!
groeten
Nemo
je en een beetje zielig om hier commentaar te leveren als de meeste van de redactie op het andere forum zitten. reageer dan naar een van hun krijg je mischien ook een bevredigend antwoordt. het lijkt er steeds meer op dat het de bedoeling wordt van dit forum om het andere forum zwart te maken omdat sommigen er problemen hebben gehad
je en een beetje zielig om hier commentaar te leveren als de meeste van de redactie op het andere forum zitten. reageer dan naar een van hun krijg je mischien ook een bevredigend antwoordt. het lijkt er steeds meer op dat het de bedoeling wordt van dit forum om het andere forum zwart te maken omdat sommigen er problemen hebben gehad
:) Ik was een topper op het andere forum en heb ook heel veel leden aan de NBBZ gebracht. het blad is prachtig, en het is een nederlands blad. Wel stel ik de vraag of de makers van dit blad beter zijn als de mensen die ze van forums en medewerking verwijderen. Dus mijn mening, de NBBZ is supper maar enkele medewerkers zijn :D . verder wil ik zeggen dat het blad hebben een must is voor de liefhebbers.
Netjes omschreven Andre ;)
Ik heb op nbbz/org dus ook mijn onvreden uitgesproken dat diverse personen zich afsplinteren of daartoe gedwongen werden om wat voor reden ook.
Het lijkt mij wel dat een forum GOED beheren een enorme opgave is.
Daarom hebben bepaalde personen op dit forum en op nbbz/org krediet ondanks dat ik het niet altijd met hun mening eens bent.
Kritiek en/of mening geven mag, maar met nog hardere kritiek daarop reageren, kan afstotelijk werken op nieuwe leden en bezoekers.
weet niet heb er geen verstand van,wel vind ik het nbbz blad een prachtig blad,met uitstekende tekst en uitleg ook voor een beginner zoals ik,en mijn petje af voor die mensen die dat klaarspelen. Natuurlijk kijk ik ook wel eens op dat forum.org, en het lijkt mij dat daar veel goede adviseurs die voor hun mening uit durven te komen zitten,en die veel info geven.
Tenminste ik leer er veel van.
Ik snap inmiddels dat dit een nieuw forum is, maar ik denk dat daar bij .org tot op heden meer kennis zit,maar wie ben ik, ik ben ook maar een beginner :)dus vergeef mij als ik het mis heb.:o
Ik heb het mischien verkeerd omschreven ik bedoelde ook niet dat het forum kritiek heeft maar sommige personen. Foutje van mij daarvoor mijn excusses
punt 2. ik bepaal nog altijd zelf naar wat voor forum ik kijk/ post dat hoeft niemand voor me te doen. kan ik zelf heel goed
punt 3 en dat is wat ik bedoelde. Als mensen een opmerking hebben over bijvoorbeeld in dit geval de nbbz kunnen ze dat ook aan die desbetreffende personen vragen. ze zien zelf ook dat die niet op dit forum aanwezig zijn en ze dus geen antwoordt krijgen op de gestelde vraag.
En Andre ik weet ook wel dat je veel goede zaken voor het zeewater gebeuren doet en we hopen met zijn allen dat we nog veel mogen leren/genieten van leerzame dingen. Ik ook. het was dan ook geen persoonlijke kritiek als je dat zo opgevat hebt. anders daarvoor mij excusses
gr maurice
Ik heb het mischien verkeerd omschreven ik bedoelde ook niet dat het forum kritiek heeft maar sommige personen. Foutje van mij daarvoor mijn excusses
punt 2. ik bepaal nog altijd zelf naar wat voor forum ik kijk/ post dat hoeft niemand voor me te doen. kan ik zelf heel goed
punt 3 en dat is wat ik bedoelde. Als mensen een opmerking hebben over bijvoorbeeld in dit geval de nbbz kunnen ze dat ook aan die desbetreffende personen vragen. ze zien zelf ook dat die niet op dit forum aanwezig zijn en ze dus geen antwoordt krijgen op de gestelde vraag.
En Andre ik weet ook wel dat je veel goede zaken voor het zeewater gebeuren doet en we hopen met zijn allen dat we nog veel mogen leren/genieten van leerzame dingen. Ik ook. het was dan ook geen persoonlijke kritiek als je dat zo opgevat hebt. anders daarvoor mij excusses
gr maurice
:) Excusses niet nodig omdat ik het helemaal niet als kritiek zie.
gr maurice
Mijn vraag is hier gepost omdat ik simpelweg niet op org kan(vanwege de ban) om daar de vraag neer te leggen. En waarom ik daar in de ban ben gedaan?...Omdat ik hier lid ben geworden....
Nou Danny, dat is niet waar. Ik ben hier ook lid en kijk ook gewoon op org. Ik kan me zelfs een topic herinneren die door jou geopend is op org. Dat het voor jou allemaal niet meer hoefde daar en dat ze jou ook wel mochten bannen.
Als ik het verkeerd heb mag je het zeggen.
Groeten Thijs
Klopt maar ik heb de ban pas gehad nadat ik hier lid ben geworden. Er zijn hier trouwens nog een aantal personen die geband zijn nadat ze hier lid zijn geworden en die hebben geen onderwerp hoeven posten. Ik heb mijn onderwerp (van: doe mij ook maar in de ban), daarom daar ook gepost omdat ik het daar niet mee eens was...
Als je het helemaal precies wilt weten ging het zelfs zo: Ik poste dat onderwerp later werd ik hier lid een tijd later was ik opeens "medewerker nbbz*" af (* heb een paar keer wat vertaal werk voor het blad gedaan) en weer wat later was ik geband...
Nog even wat je moet maar is proberen een link naar ons op org te zetten....
Hier een link naar org www.zeewaterforum.org (http://www.zeewaterforum.org) Hier kennen we geen censuur....en zijn niet bang voor concurentie.
Deze toppic is na admin overleg gesloten om problemen te voorkomen.