PDA

Bekijk Volledige Versie : inox?

bjorn69
28-09-05, 11:43
inox 316L is zeewaterbestendig,maar mag dit ook gebruikt worden voor de gezondheid van ons bakje?

bedankt ,

Bjorn.

bjorn69
29-09-05, 07:37
Ja dat weet ik waar jij het over hebt zijn vijzen enzo...die worden uitgedrukt in de termen A2 en A4 maar ik heb het echt over 316L inox plaat (en geloof mij maar deze zijn zoutwaterbestendig ,we hebben over het laatst nog een boot aan de kust bekleed met dit inox..) ...ik werk in deze sector zodus ..het enigste wat ik wou weten is of de bewoners van het aquarium hier tegen kunnen en of het niet giftig is voor hun....

Bjorn.

bjorn69
29-09-05, 12:19
je hebt gelijk sorry daarvoor maar is het nou giftig of niet...?mag het gebruikt worden?

bjorn69
29-09-05, 19:18
ik zou het alleen willen gebruiken voor mijn overloop,filterbakje+bescherming dat de vissen niet mee in vallen ,ik doe namelijk aan lasercutting en kan elke vorm maken met plooien en al...zou dat teveel zijn....?

bjorn69
29-09-05, 19:46
ik kan ijzer,inox en alu snijden dus volgens jou als ik eenders welke matriaal hiervan pakken ,laten poedercoaten of laken in meerdere lagen en dat zou volgens jou goed zijn ?ik vraag dit omdat ik ook eenders welk materiaal kan laten stralen ,lakken ,voor ijzer galvaniseren en lakken enz...

bjorn69
29-09-05, 19:56
ok bedankt voor U wijze raad gele dokter ,

Bjorn.