PDA

Bekijk Volledige Versie : Meer Foto's uploaden

crystal-force
19-07-09, 10:25
Vanaf vandaag is het mogelijk om meerdere foto's per post te uploaden.
Voorheen was dit beperkt tot 5 foto's per post !
Dit maakt het posten van grote foto reportages een stuk gemakkelijker ;)

Veel plezier met deze nieuwe optie !

Silroel
19-07-09, 11:14
Ik had het vanochtend inderdaad gemerkt dat er meer foto's geplaatst konden worden. Fijn dat dat kan.

crystal-force
19-07-09, 11:17
ik heb 't zelf nog niet geprobeerd, maar als het goed is kan je nu per post een oneindig aantal foto's posten.

Silroel
19-07-09, 11:21
Oké ik zag wel dat er 10 plekken waren dat je kon bladeren, maar oneindig is wel heeeeeeeeeel veeeeeel. http://bestsmileys.com/eyes/8.gif

crystal-force
19-07-09, 11:23
heb het iig wel zo ingesteld , dus we zullen het zien ;)

Nico
19-07-09, 16:22
Goed werk :D

roelsil
27-09-09, 10:30
Ik heb gisteren geprobeerd om alle foto's in 1 post te zetten maar helaas gaf hij een foutmelding. Toen heb ik ze dus maar weer per 4 gepost. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben. Maar ik dacht ik meld het even :)

Gr.Silvia

crystal-force
27-09-09, 10:54
nee, vreemd .. nog niet eerder last van gehad ... :confused: .... waren de formaten wel goed ? (1024x768)

Silroel
27-09-09, 16:33
ja de formaten waren goed want ik kon ze wel uploaden per 4 stuks.

crystal-force
27-09-09, 16:35
echt vaag ... als ik morgen naar jullie toe kom (als het smorgens/begin middag) uitkomt , zal ik er ff naar kijken ... (laat me er dan wel aan herinneren ;) )

roelsil
27-09-09, 21:27
misschien was het wel tijdelijk een fout bij onze provider ik heb het daarna niet meer geprobeerd hoor.

Gr.Silvia

laserpower
24-10-09, 20:53
Ik had liever gehad dat de resolutie hoger was geworden.
Zoek het liever in kwaliteit dan in kwantiteit.

crystal-force
24-10-09, 21:00
tja... denk niet dat het überhaupt mogelijk is om grotere resoluties toe te staan, en daarnaast is het voor veel mensen met beperkte internet snelheid ook niet echt handig , zeker niet als je het forum op je mobieltje ff checked !

Je zou het wel kunnen verwezelijken als je naar een site gaat zoals photobucket of iets dergelijks en vandaaruit een linkje deze kant op .... enige nadeel .. als je een [IMG] link maakt word het forum wel volledig vervormd door de grote foto , dus liever niet :o ...

maar 't idee is goed, maar niet handig op fora's ;)

Ik had liever gehad dat de resolutie hoger was geworden.
Zoek het liever in kwaliteit dan in kwantiteit.

laserpower
25-10-09, 13:35
Aan een mobieltje had ik even niet gedacht:o
Dan is het inderdaad (nog) niet handig.
Nog even een paar jaar wachten.

crystal-force
25-10-09, 18:04
zo kijk ik regelmatig in mijn pauzes ff gauw op mijn telefoontje naar het forum, en plaatjes gaan dan al vaak moeizaam :o