Bekijk Volledige Versie : Meer Foto's uploaden
crystal-force
19-07-09, 10:25
Vanaf vandaag is het mogelijk om meerdere foto's per post te uploaden.
Voorheen was dit beperkt tot 5 foto's per post !
Dit maakt het posten van grote foto reportages een stuk gemakkelijker ;)
Veel plezier met deze nieuwe optie !
Ik had het vanochtend inderdaad gemerkt dat er meer foto's geplaatst konden worden. Fijn dat dat kan.
crystal-force
19-07-09, 11:17
ik heb 't zelf nog niet geprobeerd, maar als het goed is kan je nu per post een oneindig aantal foto's posten.
Oké ik zag wel dat er 10 plekken waren dat je kon bladeren, maar oneindig is wel heeeeeeeeeel veeeeeel. http://bestsmileys.com/eyes/8.gif
crystal-force
19-07-09, 11:23
heb het iig wel zo ingesteld , dus we zullen het zien ;)
Ik heb gisteren geprobeerd om alle foto's in 1 post te zetten maar helaas gaf hij een foutmelding. Toen heb ik ze dus maar weer per 4 gepost. Ik weet niet of er meer mensen last van hebben. Maar ik dacht ik meld het even :)
Gr.Silvia
crystal-force
27-09-09, 10:54
nee, vreemd .. nog niet eerder last van gehad ... :confused: .... waren de formaten wel goed ? (1024x768)
ja de formaten waren goed want ik kon ze wel uploaden per 4 stuks.
crystal-force
27-09-09, 16:35
echt vaag ... als ik morgen naar jullie toe kom (als het smorgens/begin middag) uitkomt , zal ik er ff naar kijken ... (laat me er dan wel aan herinneren ;) )
misschien was het wel tijdelijk een fout bij onze provider ik heb het daarna niet meer geprobeerd hoor.
Gr.Silvia
laserpower
24-10-09, 20:53
Ik had liever gehad dat de resolutie hoger was geworden.
Zoek het liever in kwaliteit dan in kwantiteit.
crystal-force
24-10-09, 21:00
tja... denk niet dat het überhaupt mogelijk is om grotere resoluties toe te staan, en daarnaast is het voor veel mensen met beperkte internet snelheid ook niet echt handig , zeker niet als je het forum op je mobieltje ff checked !
Je zou het wel kunnen verwezelijken als je naar een site gaat zoals photobucket of iets dergelijks en vandaaruit een linkje deze kant op .... enige nadeel .. als je een [IMG] link maakt word het forum wel volledig vervormd door de grote foto , dus liever niet :o ...
maar 't idee is goed, maar niet handig op fora's ;)
Ik had liever gehad dat de resolutie hoger was geworden.
Zoek het liever in kwaliteit dan in kwantiteit.
laserpower
25-10-09, 13:35
Aan een mobieltje had ik even niet gedacht:o
Dan is het inderdaad (nog) niet handig.
Nog even een paar jaar wachten.
crystal-force
25-10-09, 18:04
zo kijk ik regelmatig in mijn pauzes ff gauw op mijn telefoontje naar het forum, en plaatjes gaan dan al vaak moeizaam :o