Bekijk Volledige Versie : Forum Uitje 2009 !!!!
crystal-force
31-07-09, 22:57
Voor ons jaarlijkse uitje hebben jullie gekozen om deze keer naar de dierentuin in Antwerpen in combinatie met Aquatopica te willen gaan! We gaan natuurlijk proberen om een kijkje achter de schermen van het Aquarium in Antwerpen Zoo voor elkaar te krijgen! Dus wil je mee op een gezellige dag,geef je dan hier op!
De datum voor het uitje zal op zondag 30 augustus zijn.
De tijd die we in de dierentuin afspreken zal later bekend worden,als we de tijden van de rondleidingen weten!
laat ik de eerste zijn die zn eigen aanmeld!!Laat de rest maar volgen!!;) :)
crystal-force
31-07-09, 23:13
ik meld mezelf uiteraard ook aan !
Ik zal er bij zijn!
Maak het lijstje af:
Harold79
Crystal-Force
Jordy
Harold79
Crystal-Force
Jordy
DTNMusic + vriendin
Nouw ben ik ook de lulligste niet!!
Kevin
Jordy
Harold79
Crystal/Force
DTNMusic/vriendin
Wie is/zijn de volgende??
vandaag weer contact gehad met de zoo te Antwerpen,dit is hun schrijven:
''Wij willen graag een uitzondering maken en een bezoek achter de schermen organiseren op 30 augustus 2009.
Helaas moet ik u wel teleurstellen, want het aquarium zit niet meer inbegrepen in het bezoek backstage. Na recente verbouwingen kan het aquarium niet meer bezocht worden achter de schermen.
Mijn excuses voor het misverstand.
Wat wel mogelijk is op 30 augustus:
- Een bezoek achter de schermen van de Zoo en rondleiding in het aquarium voor de schermen.
- Een rondleiding in de Zoo (niet achter de schermen) en rondleiding in het aquarium voor de schermen.
Onze gidsen kunnen u uiteraard wel veel uitleg geven over de dieren en over de werking van het aquarium.
Momenteel hebben wij enkel nog maar gidsen ter beschikking in de voormiddag. De rondleiding kan starten tussen 9 en 10.30 uur (om het kwartier) ''
Zoals jullie dus lezen helaas niet achter de schermen van het aquarium,maar ik zal mijn best doen om ook hier groen licht voor te krijgen....
We krijgen dus wel een rondleiding achter de schermen elders in het park,dit is ook niet verkeerd lijkt me!
We maken er gewoon weer een leuke dag van met zn allen,alleen vindt ik de aanmeldingen tegenvallen,dus geef je alsnog op!!
crystal-force
05-08-09, 11:39
Het is niet anders .. maar dat mag de pret niet drukken .. ben er nog nooit geweest dus zal zoieso intressant zijn :D
i'm in !
Persoonlijk hoef ik zowiso geen rondleiding achter de schermen/voor de schermen als het niet met aquaria temaken heeft!
Aloa allen,
Wat zijn de kosten ongeveer voor het dagje uit?
Aloa allen,
Wat zijn de kosten ongeveer voor het dagje uit?
De kosten van de entreekaartjes en eventueel eten/drinken zijn voor jezelf....
De kosten van de entreekaartjes en eventueel eten/drinken zijn voor jezelf....
Iedereen gaat met eigen vervoer dus. Ik dacht we gaan ergens verzamelen en met de bus erheen :-)
crystal-force
06-08-09, 19:08
da's ook niet handig .. want dan moet je alsnog naar de verzamelplaats, en een bus huren word ook veel te duur !
ieder op eigen vervoer is het makkelijkst .. en wellicht dat er te carpoolen valt :D
Hustinx-aquaristiek is ook niet zo ver van Antwerpen :D ...
crystal-force
10-08-09, 16:13
zou wel leuk zijn om het te combineren idd ... maar zitten dan wel met de tijden :o
Maar dan zitten al onze aquariums wel vol met speciale spulletjes en dan komen er ook 2 of meer speciale acties ;) ...
Mvg. Hustinx Nick
crystal-force
10-08-09, 19:42
Hopelijk houden we tijd over om aan te wippen :D
Een waarschuwing voor de mensen die de E19 moeten nemen om in Antwerpen te komen (tussen Kontich en Mechelen): Op de E19 wordt vanaf vandaag (10 Augustus) tot 11 September nieuw asvalt gelegd wat voor files zorgt, vooral in de laatste week van Augustus worden er files van 30km verwacht tijdens de spits, buiten de spits is het ook geen pretje.
Ik kwam hier vandaag achter toen ik naar Antwerpen reed. (Aquarium zaak :p, maar had drie keer niks. Enkele erg jonge visjes, 2 oudere picasso's en een blauwe mandarijn pitvis. Maar volgens mij moest er weer een nieuwe lading binnen komen of de bakken zijn vrij nieuw, er waren geen koralen maar wel prijs kaartjes daarvoor.)
Anyway, voor sommige zal het dus makkelijker zijn om de trein te nemen of heeeeeel vroeg te vertrekken. :P (Of tom tom de E19 laten vermijden.)
Een gewaarschuwd mens... ;)
ik verwacht na het weekend bericht te krijgen hoelaat we verwacht worden voor de diverse rondleidingen.Ik probeer het gedeelte van Aquatopica zo laat mogelijk doorgang te laten krijgen,zodat we ruim de tijd hebben om in de dierentuin te vertoeven.We zullen daar een rondleiding krijgen achter de schermen,alleen niet bij het aquagedeelte,zoals gezegd.
Ik vindt persoonlijk het aantal aanmeldingen erg tegenvallen!!:o
Ik verzet redelijk wat werk om het een en ander voor elkaar te krijgen om er een leuke dag van te maken!
Wordt vervolgd............
crystal-force
15-08-09, 19:31
Ik vind het idd ook bedroevend laag aantal aanmeldingen .... :(
KOM EN MELD JE NU AAN !!!! ...
jaah inderdaad had er inderdaad veel meer van verwacht zeker van de vlaamse leden had ik meer opkomst verwacht totnu toe zijn het allemaal hollanders als ik het goed heb!!! Meen 1 vlaamse deelnemer.
Kom gezellig mee naar de meeting van 2009
vermits ik met mijn voet in de lucht zit zal ik ook niet kunnen komen, dus ik kan spijtig genoeg niet mee !
De reservering voor Antwerpen Zoo ligt inmiddels vast,we zullen de rondleiding krijgen om 10:30 uur.
Hoelaat we verwacht worden bij Aquatopica weet ik nog niet,maar zal denk ik ergens aan het eind van de middag zijn,zodat we tijd genoeg hebben in de Zoo....
crystal-force
17-08-09, 11:40
dat word dus geen uitslapen :D
Schrijf mij maar in :-) Ik heb een gaatje kunnen creeeren in mijn agenda :D
Misschien gaat er ook nog een dame mee ( al krijg ik die zover ^.^ ).
Groetjes!
rudi_peeters1963
23-08-09, 09:40
ik heb pas dit bericht hier gevonden, ben dan ook nieuw he ;-)
Ik kan spijtig genoeg niet die dag maar volgende kaar kom ik graag mee!! Tof initiatief.
PS ik ken de marketing directeur van de zoo goed dus volgende keerkan ik eens polsen ;-)
crystal-force
23-08-09, 09:55
Nog één weekje .... Meld je nu snel aan !!!! :D
Jordy
Kevin
Harold79
Crystal-Force
Nosarios/vriendin
DTNMusic/vriendin
...
....
.....
meer info:
http://www.aquatopia.be/site1/index.asp
http://www.zooantwerpen.be/
Ik zal morgen of dinsdag een brief krijgen van de dierentuin,met de bevestiging over de rondleiding,hierin zal denk ik meer info staan waar we wezen moeten bij aanvang van de rondleiding.
Over Aquatopica heb ik nog niks gehoord,ik neem aan dat de contactpersoon met vakatie is/was.Maar om daar de rondleiding verder te regelen is allemaal niet zo spannend,ze weten immers dat we komen,dus dat zal wel goed komen.
Ik hou de optie open voor iedereen om zich nog op te geven tot het eind van de week....de aankondiging is al bijna 800 keer gelezen dus wie weet wie zich nog aanmeld.....;)
ik heb nog verdere info gekregen over de rondleiding in de Zoo,
De rondleiding zal 2 uur en 15 minuten duren.We zullen onder andere de operatiekamer,dierenverblijven,dierenkeuken,het nieuwe dienstenverblijf bezoeken,dus zaken waar je als gewone bezoeker niet snel komt.....
De rondleiding kan bezocht worden door kinderen vanaf 16 jaar!
Kom op jongens dit is nog een beetje weinig !!! Schrijf je in !!
Nog één weekje .... Meld je nu snel aan !!!! :D
Jordy
Kevin
Harold79
Crystal-Force
Nosarios/vriendin
DTNMusic/vriendin
...
....
.....
meer info:
http://www.aquatopia.be/site1/index.asp
http://www.zooantwerpen.be/
Ik kom jullie ook maar vervelen denk ik :P
Hey jongens hoe laat en waar verzamelen ?
Hey jongens hoe laat en waar verzamelen ?
Wij proberen er voor 10 uur te zijn(afhankelijk van het verkeer,al zal het niet te druk op de weg zijn,meer de wegwerkzaamheden richting Antwerpen.)makkelijkst om bij de ingang af te spreken?
crystal-force
27-08-09, 12:56
ik probeer rond de klok van 8:00 bij jou te zijn harold ;) .. richard en amandaa kunnen helaas niet mee ... dus kom alleen !
ik probeer rond de klok van 8:00 bij jou te zijn harold ;) .. richard en amandaa kunnen helaas niet mee ... dus kom alleen !
Dat is goed JP,Rogier komt ook mijn kant op.Als er nog iemand mee wil rijden hoor ik dat graag....;)
Wel jammer dat Richard en Amanda niet mee kunnen...
Kan zijn dat ik niet heel vrolijk ben aangezien ik om 6 uur mijn nest uit moet :p
ik moet nog vroeger op :P woon in de kop van noord holland..
Hey kunnen we niet allemaal bij harold afspreken om 8 uur ? Te minste de nederlanders ? Dan kunnen we gewoon achter elkaar rijden ! Ik heb ook nog ruimte voor 2 mensen ! Harold als jij mij je adres pb't dan zie ik jullie daar om 8 uur..
Beste allen,
Ik heb slecht nieuws... Ik heb mijn auto in elkaar gereden afgelopen donderdag en ik heb momenteel geen vervangend vervoer..
Daarbij kan ik iedere cent momenteel gebruiken voor mij auto dus leek het ons verstandig om dit keer over te slaan...
In ieder geval, allemaal hele fijne dag gewenst!
crystal-force
28-08-09, 22:16
Da's mooi kl#te voor je zeg :( ... hopelijk geen lichamelijk letsel ?
Sterkte !
Valt gelukkig mee, beetje last van de nek en last van de schouder, verder alles oke...
Auto is wat minder, totall-los...
Da's mooi kl#te voor je zeg :( ... hopelijk geen lichamelijk letsel ?
Sterkte !
crystal-force
30-08-09, 07:13
suprise suprise .... mijn vriendin vertelde gisteren vlak voor het slapen gaan , dat ze ook mee gaat en dit al met harold afgesproken had :p ...... vrouwen :rolleyes: :D
suprise suprise .... mijn vriendin vertelde gisteren vlak voor het slapen gaan , dat ze ook mee gaat en dit al met harold afgesproken had :p ...... vrouwen :rolleyes: :D
haha,Elly had me idd een berichtje gestuurd via Hyves:p
En waar waren Jordy en Kevin?????
We hadden de kaartjes voor jullie al gehaald,en dan komen ze niet....slecht hoor,JP heeft Jordy nog proberen te bellen...maar helaas geen gehoor.Ook geen afmelding gezien.:mad:
Ondanks dat het erg gezellig was,was de opkomst erg slecht...al is de aankondiging 900(!) keer bekeken...
En waar waren Jordy en Kevin?????
We hadden de kaartjes voor jullie al gehaald,en dan komen ze niet....slecht hoor,JP heeft Jordy nog proberen te bellen...maar helaas geen gehoor.Ook geen afmelding gezien.:mad:
Ondanks dat het erg gezellig was,was de opkomst erg slecht...al is de aankondiging 900(!) keer bekeken...
Ik was vandaag thuis, het is mij helemaal voorbij gegaan dat vandaag de meeting/uitstapje was!
Mijn welgemeende excuuses! :o