Bekijk Volledige Versie : het Nanootje van aquafan chris...
aquafan chris
30-06-05, 11:52
hallo mensen ...ik ga ook mijn aquarium dagboek bijhouden
de maten van deze bak is:32-32-31...hier een paar foto's van het echte begin..
aquafan chris
30-06-05, 11:58
dit is een foto van het opstarten ...dit was een foto 30 minuten na het vullen...
hij is nu heel erg veranderd...dit is 7 weken terug...is staat ook een afschuimer op en een stromingspompje...deze bak heeft 27 liter - antal kilo's levend steen.
heb 12 wat lampen...te weinig ik weet 't maar goed dat volgt later...en nog een pic.
Ziet er wel leuk uit, ben benieuwd hoe het nu is :D
aquafan chris
30-06-05, 16:56
nou...het is echt een stuk mooier hoor...ik ga vandaag of morgen foto's maken ..wanttuh....van 7 weken geleden kan niet meer he?
ik zal snel foto's plaatsen.
Ziet er wel leuk uit, ben benieuwd hoe het nu is :D
inderdaad ik ook wel ;)
aquafan chris
02-07-05, 09:57
das leuk om te horen...maar onze cam is niet in orde (nog steeds niet):mad: ...ik zal eens een keer aan de buurvrouw vragen of ze foto's komt maken...dan kunnen jullie hem ook eens zien ....ik zal het zo snel mogelijk doen...ik wil ze er UITERLIJK woensdag op hebben staan....ik wil het voor 8/9 juli gedaan hebben ...want vanaf dan ga ik 4 weken op vakantie:sjalom: :) dus dan ben ik van :9 julie t/m 6 augustus niet op het forum..dus dan antwoord ik ook niet...ik zal proberen er veel foto's en info op zetten en geven.
en dit weekend heb ik het erg druk dus ik ben tot maandag niet online!!
aquafan chris
03-07-05, 17:45
hallo . . . . . . . . . ik heb er nu een paar visjes in mijn bak hebben .... 2 anemoonvisjes en 2 hermietkreefjes ....zitten lekker op de achterkant van mijn steen :D :mad: heel erg fun hoor ....(ALS JE ZE ZIET!!!)
Heb je de annemoonvisjes nieuw?
Dan kan het even duren voordat ze naar voren komen, even geduld ;)
aquafan chris
03-07-05, 18:09
haha....das het leuke van deze :) ...deze anemoon-visjes eten al uit mijn handen
maar die juffers zijn nog wat schuwer !!!
Ik heb er trouwens ook nog 3 juffers in zitten..
aquafan chris
09-07-05, 05:49
ja mensen ... het is zover...ik ga op vakantie...ben 4 weken niet beschikbaar op het forum...de foto's zijn niet meer gelukt!!sorry mensen ...
en voor iedereen die op vakantie gaat , heel veel plezier!!!
ja mensen ... het is zover...ik ga op vakantie...ben 4 weken niet beschikbaar op het forum...de foto's zijn niet meer gelukt!!sorry mensen ...
en voor iedereen die op vakantie gaat , heel veel plezier!!!
Hey Chris, fijne vakantie;)
Veel plezier en we zien je wel weer ;)
Doei doei, en tot ziens
aquafan chris
07-08-05, 22:13
heey...bedankt hoor ... ik ben weer terug..in Griekenland heb ik echt van alles gezien.gele buisjes .. en ook heel veel anemoonen...en ook nog kokerwormen doe waren er niet zoveel.maar ik ben er weer.volgend jaar weer hoor:wave: ...missien gaan we volgend jaar naar colombia...ik weet niet wat daar zit ..maar ik denk dat het ook wel mooi is.nou ik ben er weer dat is wat ik wou zeggen.
hey broertje ,gelukkig ben je weer heel huids thuis,volgend jaar zou ik wel mee willen met jullie op vakantie,dan gaan we eens onder de zeespiegel kijken.
lijkt me leuk en gezellig met jullie mee te gaan.
verder laat weer eens wat zien van je bakkie .
gr je broer
aquafan chris
12-08-05, 22:04
Nou dat kan hoor moet je alleen wel ruim van te voren laten weten...en onder het zeespiegel kan wel ..maar op de bodem:eek: dat moet je niet proberen zonder luchtflessen op je rug.het kan er >50 meter diep zijn...en bedankt voor het oppassen op mijn aquarium!!!:)
aquafan chris
03-05-06, 22:55
:( hallo mensen :( ... het iis al een heel tijdje terug weer dat iik wat van me heb laten horen.. maar iik ben gestopt met zoutwater...het was leuk om het 2 jaar te mogen hebben ervaren..maar na een ziekte iis alles dood gegaan... dus dat iis de reden dat iik ben gestopt met zout...
bedankt allemaal voor de nodige inforatie...en succes met jullie aquaria...
M.v.Gr. Aquafan Chris
p.s.
((( Kan gesloten worden)))
:( hallo mensen :( ... het iis al een heel tijdje terug weer dat iik wat van me heb laten horen.. maar iik ben gestopt met zoutwater...het was leuk om het 2 jaar te mogen hebben ervaren..maar na een ziekte iis alles dood gegaan... dus dat iis de reden dat iik ben gestopt met zout...
bedankt allemaal voor de nodige inforatie...en succes met jullie aquaria...
M.v.Gr. Aquafan Chris
p.s.
((( Kan gesloten worden)))
Erg jammer Chris,
Toch leuk dat je nog iets van je heb laten horen;)
Mischien in de toekomst weer een leuk bakje starten?
Chris ,jammer dat het zo heeft moeten zijn.Ik hoop dat je in de toekomst de kracht en het financiele weer terug vind om deze prachtige hobby terug te vinden .Bedankt voor je aandeel in dit forumfinaciele wil ik hem wel helpen,maar denk dat het een wijze keus is chris.
succes met je cichliden ;)
gr je broer
finaciele wil ik hem wel helpen
ik kan mijn bank nr ook geven.???
??:yes:
ik kan mijn bank nr ook geven???:yes:
Dat begrijp ik :D:p
sorry jij bent me broertje niet hahaha.....
bakkie van me broertje was geheel van mijn ......;)
sorry jij bent me broertje niet hahaha.....
bakkie van me broertje was geheel van mijn ......;)
he" ik wou dat ik ook zo n broer had???
ps ( goed van je):yes:
aquafan chris
13-05-06, 00:47
Harstikke bedankt hoor.. maar het gaat ook om de tijd.. :(
iik heb t druk met school en mn andere hobby...
misschien dat iik in de loop der jaren wel weer een leuk nanootje op zal zetten...
maar zeker weten dat iik ooit nog een Zoutwater bakkje neem...
het was een erg leuk forum zeg iik er even bij.. en iik bedank jullie nogmaals voor alle informatie...
en jullie wens iik veel succes toe met jullie bakken...
Maar wees trots op jullie hobby..Het iis het meest interessante en mooise hobby die iik me kan voorstellen
Met vriendelijke Groeten.. Chriiss....