Bekijk Volledige Versie : Week 9 - Kalkreactor
crystal-force
28-02-10, 09:44
Gebruik je een kalkreactor, zo ja wat voor merk en hoe heb je 'm afgesteld staan en hoe gebruik je 'm ? (foto's toevoegen mag uiteraard)
een kalkreactor heb ik nog niet maar gebruik een vaatje met opgelost calcium in dat druppelt. beetje hetzelfde systeem in afwachting tot ;-)
crystal-force
28-02-10, 15:10
Ik heb geen tot enkele steenkoralen, niet genoeg om een kalkreactor aan te schaffen.
ik begin nu met steeenkoraal dus . heb een grote montipora een acropora galaxea lamelosa en een groot druifjeskoraal dus daar iten wel enkele vreters bij
daarmee dat ik eerst met het druppelvaatje begin en zie wat het geeft
indien die het niet aankan dan zal er ook een kalkreactor komen
maar kzou het wat stom vinden om er heel wat euros in te stoppen als het zo ok gaat
Ik gebruik m'n kalk reactor als kastplank vulling. :D
Hij staat al een tijdje in de schuur maar moet onderhand wel geplaatst gaan worden.
niet nodig, een aantal steenkoralen er in staan in de twee aquariums maar gebruiken te weinig om een kalkreactor te plaatsen.
we kunnen wel beter een magnesiumreactor plaatsen die wordt meer verbruikt.:D
Ik gebruik m'n kalk reactor als kastplank vulling. :D
Hij staat al een tijdje in de schuur maar moet onderhand wel geplaatst gaan worden.
zal ik hem anders hier plaatsen ;-)
Ook wij gebruiken geen kalkreactor,maybe als wij groter gaan maar dat is nog even toekomstmuziek.
Ik heb de Deltec F501 wervelbed reactor in gebruik.