|
|||||||
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
|
|
#21 |
|
Forum lid
|
ik zie de fotos echt niet hoor
srry bij deze ook nog eens mijn aqua 65 vragen hoor ik graag ;-) |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum lid
|
wat izt erin ;-)
levende have salarias faciatus geringde gobie twee decora pijlvis poetsgarnaal meiacanthus atrodorsalis coris gamaird koraal: paddestoelleder sinularia grogoon buttons kenia boompjes briareum groene sterpoliep fluo groen sterpoliep (gras tapijt) 3 verschillende soorten oren vier koppen hamer koraal 1 grote dubbele kop druifjeskoraal |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Forum lid
|
Die pijlvissen blijven mooi
, zouden eigenlijk ook nog in mijn bak moeten komen.
|
|
|
|
#24 |
|
Forum lid
|
Bedankt voor de reacties. En het compliment :-D!
Ik zit nu bij mijn moeder achter de laptop en zie daar ook alleen een kruis, dus zal het straks thuis nog eens proberen op de uitgelegde manier. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Forum lid
|
Nog maar eens proberen om een foto te plaatsen, kijken of het nu wel lukt
Zoals gezegd draait de bak nu twee maanden en er valt nog steeds elke dag iets nieuws te ondekken. Wat een kijkplezier geeft zo'n aquarium!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Forum lid
|
mooi bakkiie
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Forum lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Forum lid
|
Dit is niet m'n eigen Nano, hij is van m'n vader. Het bakje draait nu ongeveer 2,5 maand.
Aquarium: Olympia Ocean 30, 30x30x30cm (25 liter) Eiwitafschuimer: Sera PS 130 (120 liter) Filter: SF Aquaflow 2 (500 liter/uur) filtering i.c.m. hoog actieve kool & polyester watten Stroming: Hydor Koralia Nano(900 liter/uur) Verlichting: PL Evolux wit/blue 11 watt van Aquatic Nature (10.000 & 12.000 Kelvin) Verwarming: Tetratec (50 watt) Decor: 5 kilo levendsteen & CaribSea Ocean Direct (levendzand) Video nano |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Forum lid
|
De huidige bezetting in z'n nano bestaat nu uit ;
2x Cryprea moneta 1x Nassarius vibex 1x Lysmata wurdemanni 1x Clibanarius tricolor 1x Gobiodon okinawae 2x Chrysiptera Springeri * Discosoma striata * Protula bispiralis * Sinularia dura * Briareum spp Binnenkort gaat hij z'n nano wat aanvullen met wat kleurlijke zoanthus'en. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Forum lid
|
Hier de mijne ( die er nu niet meer is
)T gaat om, het idee zelf ontworpen. Op de foto draaide hij ongeveer 4 weken. Mvg, Sander
Aquarium: 100x75x65 59WH Total Opticwhite Eiwitafschuimer: Bubble-King Mini 180 2009 Opvoerpomp: Red Dragon mini 3500 Verlichting: Giesemann system 400+ 1x400W en 2x9W PL Stroming: Vortech MP40 Ozon: Sander C50 met M/v Controller |
|
|
|
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | |
| Weergavemodus | |
|
|